2008 till 2009

Det var evighet sen jag skrev här. Nu har man bestämt sig att skriva igen efter lång tid. Har hänt en del under 2008, tiden går fort  fast det är ju varje år som  blir allt fortare o fortare.. fast man är glad att det är nytt år och händer nya grejer.=) och det är ju 2009.

2008 har hänt:
 1 Mars blev jag och pojken  par,  vi har varit tesammans 10 månaader och närmar sig ett år.
 Jobbat en del,fast praktik.
 operation hälen.
 massa mera

  vad jag tror  vad 2009 ska hända

 ska  ner i vikt
Träna
Blogga mer
Spara håret långt


Jag har bott hos mor och far i 3 månader pga av foten och nu har jag  bott mitt lya 3 dar nu.lite ovana sova här faktiskt, har ibland sömnproblem ibland... itterande  trots jag sover bättre med min stora kärlek som jag ÄLSKAR  djup, vi passa bra ihop och allt det.Älskar dej , Lars <3

Ciao


Kommentarer
Postat av: Lars

2009 blir ett bra år, älskar dig så mkt min evve ;)



<3

2009-01-06 @ 00:42:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0