.

Hur kunde jag tappa bort min gamla blogg men sånt händer, eller hur? 
SÅ har man ny istället..
 
Idag har man var med en kompis och efter det har man tagit lugnt trots det har regnat och åska.uchss med åska..:s
Nu är man totalt tokig på Af. vänta på svar från dem.  vilken jävla dåligt men annars får jag söka själv en praktik , bara nåting som jag vill göra innan jag blir tokig.

Mitt liv är  så perfekt,  man ha pojkvän som är goaste killen i världen, kan knappt leva utan han.<3  man har eget lya men enda är jobb.. enda är att jag SAKNA mina kompisar, verkligen. saknar tjejsnack.. sista tiden har det varit långsamt trots jag träffar min pojk ofta jag kan.

snart är ju midsommar, då blir det hos mor och far, kommer fria pappa försenad 50års dagen:P  släkten kommer träffa pojken mi första gången. hoppas det kommer gå bra.

CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0