.

Undra vad jag ska göra idag, trots det blir bara samma sak varje dag, vakna äta o gör nåt o sen sova. blir ju tokig :S
Men idag ska jag städa i min lgh o sen handla mat , får ju  hjälp av pappa. alltså få åka bil med han så slipper man Åka buss med tunga kassar..

inatt kunde knappt sova, det har varit så i flera dar. man blir tokig, kan vara att jag saknar min pojk plus kan inte sova utan han. det har blivit vana, kan vara nåt annat, blir så när man har ingen jobb och stressat upp mig för ingenting.somna typ kl sex.
imåndags var jag o älsklingen varit tesammans 4 månader men känns längre. hoppas vi  e temmans längre,vi har lite planer o så..hihi=) älskar dej lilla gubbe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0