.

idag har man perimär för bak och matbredae, gjorde chokladsockerkaka med morsan.
den funkar utmärkt.=) den har jag som bilden finns här nedre=)                                     
                                                     matbredare=)
Imorrn (fredag) ska jag sjukgymasten och träna foten som jag har operation förra året i oktober.Det blir  bättre varje gång.=)  Ska även vara hos pojken i helgen, det kommer blir härligt att vara me han, han är ju bästa  killen i världen, lever ju för honom:P

just nu ser jag på homestyling kanal 9, det är intressant med det.
Har fundera på köpa ny soffa som jag vill ha, är tröttnad på   de som jag har nu. jobbbig att sitta den nu trots det ät bäddsoffa:s
NOT  skönt alls men ligga på den är det  skönt:P

ciaociao

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bästa tjejen i världen ;)

2009-01-12 @ 21:24:55
Postat av: Johanna

heej =)

aa det va super smaskigt! bakade ni kärleksmums? =)



snart praktikstart :S börjar bli nervös nu! iih!

kramar

2009-01-19 @ 20:07:39
URL: http://jotta.blogg.se/
Postat av: Carro

Sv: Det är en förlägning med äkta år :>

2009-01-19 @ 21:09:41
URL: http://popprinsessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0