.

nu sitter jag i sköna väder trots jag skulle behöva vara ute men jag ska. är totalt itterande på min hals, igår kväll när jag skulle gå hem till min lya. då fick jag nåt i halsen, nåt som flög sin min mun.. tror är nog nattfjäril men vet inte... men det är inte såå farligt fast det känns konstig allifall. ska äta knäckbröd och vatten, då får man se.. ITTERANDE SOM fan.

Har ingen jobb nu i tiden men hade väntat på AF skulle höra av sig men dåligt gjort men kanske de har semestern. egentligen skulle jag vilja jobba nu men kan bli i höst.då kan jag praktiktera. plus fundera¨på plugga komvux i stan. vilja gå på nån floristutbildning men de finns bara i  västerås , gbg och sthlm. orka  plugga där. men inredningaffär skulle jag absolut jobba med.

Snart ska jag träffa min pojk, längta redan. vi ska se på mamma mia på bion. här gång ska jag FAN ta med fribiljetterna som jag har glömt bort varje gång vi skulle gå på bion.. grr... o ska vi bara njuta o  bara vara med varann , liksom vi är tokiga i varann. hihi... Älska detta pojken , hur kan jag klara utan han?  såå tokig i han..;)

 Är faktiskt sugen ändra min  stil alltså klädstil o så.. men har olika stil varje dag..

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0